Hej bloggen!
 
Idag har skolan börjat... Kändes skönt att äntligen vara äldst på skolan, men helt ärligt? Det skrämmer mig!  Vill varken börja skolan eller vara äldst.. Men nu är det bara att köra, går inte att bara hoppa av.
I alla fall, idag så var det en ganska lugn dag. Vi fick ut våra scheman och kalendern och sådant och snackade och snackade och snackade. Inte jättekul, men uthärdligt! 
 
Sen efter skolan åkte jag och min bästa vän Ebba hem till mig för att se film och sörja att skolan har börjat. Det gick sådär.. Först så hade vi ingen glass (eller frys!) och sen kunde vi inte heller komma på en film att se. Vi såg i stället ett avsnitt av "Orange is the new black", men efter att vi nu har sett de tre första avsnitten så tycker jag inte att den serien är så bra. Känns inte som något jag kommer titta på den serien mer.    
 
Men sen såg vi på One Tree Hill (det är seriöst inte bra att sluta 11:45) men vi var inte så intresserade av serien så efter ett avsnitt så tog vi och gick mot stan i stället. Köpte oss en cola och satte oss på samma kulle som vi var på när vi åt kakor sist!
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

2 kommentarer

Ebba<3

19 Aug 2014 21:49

Hahah det va ändå ganska kul xD puss på dej!

Ebba<3

19 Aug 2014 21:49

Hahah det va ändå ganska kul xD puss på dej!

Kommentera

Publiceras ej