God morgon bloggen! 

Just nu har jag precis ätit frukost och satt mig för att plugga spanska! Åt en pannkaka med banan och en macka med ett glas juice, seriöst finns det någon godare dricka än juice?? Det är den godaste drickan till typ allt just nu! (Förutom om man har borstat tänderna, då är det nejnejnej.

Har ett helt okej spanska prov på torsdag som jag nu måste börja plugga till, men det är lugnt! Ska bara lägga in lite saker som glosor så kommer jag lära mig det jättefort. *host* 


pluggpluggplugg


Sen ska jag iaf fall göra något roligt, för då ska jag träffa bästa Ottilia! Vi får se vad vi hittar på, men det är sjukt fint väder idag så kanske vi tar och fotar eller går på stan och myser! Hörs senare! <3




Såhär fint är det just nu! :D

Lite snabba iphonebilder, men jag tycker de blev helt okej ändån! 




Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej