Frozen är så underbar. Tänker inte ens skriva mer för då kommer jag förstöra hela filmen för alla andra. Jag bara älskar den! 
 
 
 
ÅHHHH VAD JAG ÄLSKAR OLOF ASSÅ. 
 
 
 
 
Fast ni får knappt se den på svenska, alla underbara meningar är helt förstörda och gahhh engelska är bäst! Fast det är inget fel på svenska verisionen, de har gjort ett superjobb fast det känns bara så konsigt att se den så. Usch, jag gillar engelska mycket mer. 
 
"Hello, my name is Olof and I like worm hugs." -Olof
 
"phuuuft, I'm so out of shape!" -Olof
 
"Do you wanna bild a snowman??" -Anna
 
"Vem är den där fula åsnan?" 
"Åh, det är Sven"
"Jaha, och vem är renen bredvid?"
"Öhh, det är Sven!"
"Vad bra, då blir det ju lättare för mig!" 
Anna & Olof
 
 
 
Åh, just det ja, alla bilderna är från WeheartIt!
 

Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej