Jag konfirmerar mig på lördag. Shit. Är det verkligen redan maj? Trodde det var mars igår! Idag ska vi i alla fall vara i kyrkan, och på fredag, lördag & söndag också. Men idag är det ganska lugnt, ska vara där 16:00-18:00 ungefär! Vet inte riktigt vad vi ska göra idag heller. Men det känns lugnt, går ju Sång, musik och drama-inrikting så vi lär ju sjunga eller göra något annat. Tyvärr är jag inte så bra på att sjunga, men har jag överlevt ett år med lektioner nästan varje lördag då vi bara sjunger, så kommer jag att fixa det idag också :D
Men imorgon ska vi ha repetion, så då ska vivara där från 14:00 till senast 18:00 :o

Är förvånansvärt nog lite nervös, det trodde jag inte att jag skulle vara!




Men nu ska jag rusa och sminka mig och äta något innan jag åker till kyrkan!


Liknande inlägg

2 kommentarer

vanja

15 May 2014 17:56

kul, jag konfirmerar mig i sommar :)

Kajsa

16 May 2014 20:34

Hej! Nu har jag startat igång en helgens bloggtävling på min blogg! Jag skulle bli jätteglad om just du anmälde dig och reglerna är väldigt enkla. Kram :)

http://kajzas.blogg.se/2014/may/helgens-blogg.html#comment

Kommentera

Publiceras ej