Jag har lyckats dra på mig en förkylning, igen. :(
Har halsont, huvudvärk och ont i näsan +ingen fin röst.
Men, jag fortsätter att kämpa och vet ni vad? jag har inte varit sjuk en enda dag under hela höstterminen, jag har inte gått hem och jag har inte varit hemma. Känner mig jätteduktig, för förra året gick jag typ hem minst en gång i månaden. 
Men nu sitter jag alldeles tyst framför tvn och äter lussekatt och dricker varm mjölkchoklad! Som tur är hade jag bara so att göra idag, så det satt jag med en stund innan jag upptäckte att jag faktiskt kan väldigt mycket! Vi har ett so-prov på fredag, och vi har inte fått de sista anteckningarna än.... så idag satt jag bara med de vi hade fått. känns lite annorlunda... 
Nu börjar Äntligen Hemma igen, idag var det till och med ganska intressant!

Liknande inlägg

1 kommentarer

Frida Lindqvist

11 Dec 2012 21:56

Krya på dig! ♥

Sv: Tack, det hoppas jag också! o.o Hehhe, a bit nervös bara, matteproven är alltid sjukt svåra.. :/

Svar: Tack så jättemycket!
Ida Karlsson

Kommentera

Publiceras ej